GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Az alábbi kérdések és válaszok segítenek Önnek abban, hogy a legtöbbet hozza ki NissanConnect infotainment rendszeréből és a NissanConnect Services applikációból.
FIÓK
Regisztráció és fióklétrehozás
Mit tehetek, ha nem tudok felhasználói fiókot létrehozni?
Kérjük, kövesse az alábbi ellenőrző listát, ha bármilyen probléma merül fel a regisztráció során:
- Létrehozott már egy NissanConnect Services felhasználói fiókot? Ha igen, akkor nem tud újra regisztrálni ugyanazzal az e-mail címmel. Csak kattintson az "Elfelejtette jelszavát?" gombra, hogy új jelszót kapjon, és újra bejelentkezzen.
- Helyesen írta az e-mail címét? (Kérjük, ellenőrizze, hogy nincsenek-e szóközök vagy hiányzó betűk).
- Minden mező teljesen ki lett töltve?
- Helyes a jelszava?
Ha még mindig vannak problémái, előfordulhat, hogy a gépkocsi egy korábbi felhasználó nevére van regisztrálva - az ügyfélszolgálat tud segíteni ebben, lépjen kapcsolatba velük itt.
Mit tegyek, ha nem kapok visszaigazoló e-mailt?
A fiók létrehozását követően néhány percen belül meg kell érkeznie a megerősítő e-mailnek a postaládájába.
Ügyeljen rá, hogy az e-mail cím helyesen legyen megadva.
Ha nem találja a beérkezett üzenetek között, kérjük, ellenőrizze más mappáit (pl. a spam mappát).
Ha ez nem segít, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06-80-333-888, vagy kövesse ezt a hivatkozást, és kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.
Miért nem fogadják el a járműazonosító számomat (VIN) (Alvázszám)?
A weboldalon keresztül ellenőrizze, hogy gépkocsija kompatibilis-e ezzel az alkalmazással. Kérjük, ellenőrizze, hogy a megadott alvázszámot nagybetűvel írta-e be, és hogy nem a "0" (szám) karaktert írta-e be az "O" (betű) helyett, vagy fordítva.
Kérjük, győződjön meg arról is, hogy nincsenek-e benne szóközök vagy szimbólumok, mivel ezeket nem ismeri fel a rendszer.
Hol találom meg a {{pairing code}} (párosítási kód)-omat?
Az Ön {{pairing code}} párosítási kódja az infotainment rendszer bekapcsolásával és a kezdőlapról a következőt kiválasztva található meg;
{{Info > NissanConnect Services > Information Channels > Account Information > Car Pairing Code.}} (Info > NissanConnect szolgáltatások > Információs csatornák > Fiókinformációk > Autó párosítási kód)
Ha az 'Fiókinformációk' mappa nem látható a járművében, akkor a 'Csatornalistát frissíteni' kell.
Ehhez kövesse a következő lépéseket a navigációs rendszerben: {{Settings > NissanConnect Services > Information Channel Setting > Edit Channel List > Update Channel List > Yes.}} ({{Beállítások} > NissanConnect szolgáltatások > Információs csatornák beállítása > Csatornalista szerkesztése > Csatornalista frissítése > Igen.}})
A {{pairing code}} párosítási kódnak most már meg kell jelennie, miután visszanavigált a Fiókinformációkhoz.
Szükséges, hogy a gépkocsiban legyek, hogy aktiváljam ezeket a szolgáltatásokat?
Igen, a párosítási eljárás befejezéséhez a gépkocsiban kell tartózkodnia.
Hol kaphatok segítséget/utasításokat a használathoz?
A NissanConnect Services szolgáltatásokkal kapcsolatos további információkt:
- Az alábbi weboldalon talál általános információkat a NissanConnect szolgáltatásokról.
Nem jelenik meg a {{párosítási kódom}}, mit tehetek?
Ha az 'Fiókinformációk' mappa nem látható a járművében, akkor a 'Csatornalistát frissíteni' kell.
Ehhez kövesse a következő lépéseket a navigációs rendszerben: {{Settings > NissanConnect Services > Information Channel > Edit Channel List > Update Channel List > Yes.}} (Beállítások > NissanConnect Services > Információs csatorna > Csatornalista szerkesztése > Csatornalista frissítése < Igen).
A {{pairing code}} párosítási kódnak most már meg kell jelennie.
Hogyan hozhatok létre felhasználói fiókot a NissanConnect Services alkalmazáson keresztül?
Felhasználói fiókot közvetlenül a NissanConnect Services alkalmazásból hozhat létre.
Töltse le az alkalmazást az App Store-ból vagy a Google Play Store-ból! A rendszer végig vezeti Önt a fiók létrehozásának lépésein.
Működni fog a You+Nissan bejelentkezésem az alkalmazásban?
Az Ön You+Nissan fiókja nem kompatibilis a NissanConnect Services alkalmazással. Ügyeljen arra, hogy közvetlenül az alkalmazásban hozzon létre egy fiókot, hogy használni tudja a csatlakoztatott szolgáltatásokat
Létrehozhatok felhasználói fiókot az infotainment rendszerem segítségével?
Nem, az infotainment rendszer segítségével nem hozhat létre felhasználói fiókot.
Nem kaptam megerősítő e-mailt. Mit tegyek?
A fiók létrehozását követően néhány percen belül meg kell érkeznie a megerősítő e-mailnek a postaládájába.
Ügyeljen rá, hogy az e-mail cím helyesen legyen megadva.
Ha nem találja a beérkezett üzenetek között, kérjük, ellenőrizze más mappáit (pl. a spam mappát).
Ha ez nem segít, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06-80-333-888, vagy kövesse ezt a hivatkozást, és kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.
Hibaüzenetet kapok, amikor megpróbálok regisztrálni, miért?
Több lehetőség is felmerülhet. Előfordulhat, hogy járműve már egy másik fiókhoz van regisztrálva. Valamint elképzelhető, hogy az e-mail címe már regisztrálva van, vagy az is lehetséges, hogy a jelszava nem felel meg a követelményeknek.
Ha ez nem segít, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06-80-333-888, vagy kövesse ezt a hivatkozást, és kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.
A regisztrációhoz csatlakoznom kell a Bluetooth-hoz?
Nem szükséges bluetooth-hoz csatlakoznia a gépkocsi regisztrálásához.
A gépkocsi regisztrálásához és párosításához a következőkre van szüksége:
- okostelefonja megfelelő minőségű mobil-internet kapcsolattal rendelkezzen.
- tartózkodjon a gépkocsiban, és gondoskodjon róla, hogy a gépkocsi jó térerővel rendelkező területen legyen.
Mennyi ideig tart a regisztrációs eljárás?
A regisztrációs és párosítási eljárás legfeljebb 15 percet vesz igénybe.
Mit kell tennem, ha a regisztrációs eljárás nem működik?
Kérjük, kövesse ezt a praktikus ellenőrző listát, ha a regisztráció során bármilyen probléma merülne fel.
- Létre lett már hozva egy NissanConnect Services felhasználói fiók? Ha igen, akkor nem tud újra regisztrálni ugyanazzal az e-mail címmel. Csak kattintson az "Forgotten password" (Elfelejtett jelszó) gombra, hogy új jelszót kapjon, és újra bejelentkezhessen.
- Helyesen írta az e-mail címét? (Kérjük, ellenőrizze, nem szerepelnek-e benn szóközök, ill. ügyeljen a kis- és nagybetűkre).
- Minden mező teljesen ki lett töltve?
- Helyes a jelszava?
Ha ez nem segít, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06-80-333-888, vagy kövesse ezt a hivatkozást, és kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.
Szolgáltatások aktiválása
Hogyan tudom aktiválni a szolgáltatásokat?
A szolgáltatások aktiválásához párosítani kell a járművet a NissanConnect Services okostelefon-alkalmazással.
- Először telepítse a NissanConnect Services alkalmazást okostelefonjára, és regisztráljon, hogy létrehozzon egy fiókot!
- Ezután meg kell adnia a jármű azonosító számát (VIN)(Alvázszám).
- Az alvázszám megadása után kapcsolja be az infotainment rendszert, és a kezdőlapon válassza ki a következőt: {{Info > NissanConnect Services > Information Channels > Account Information > Car Pairing Code}} ({{Info > NissanConnect szolgáltatások > Információs csatornák > Számlainformációk > Autópárosítási kód}})
- Kérjük, írja be ezt a kódot az okostelefon-alkalmazásba.
Amint ez megtörtént, máris indulhat.
Ha az 'Fiókinformációk' mappa nem látható a járművében, akkor a 'Csatornalistát frissíteni' kell.
Ehhez kövesse a következő lépéseket a navigációs rendszerben: {{Settings > NissanConnect Services > Information Channel Setting > Edit Channel List > Update Channel List > Yes.}} ({{Beállítások} > NissanConnect szolgáltatások > Információs csatornák beállítása > Csatornalista szerkesztése > Csatornalista frissítése > Igen.}})
A {{pairing code}} párosítási kódnak most már meg kell jelennie, miután visszanavigált a Fiókinformációkhoz.
Mennyi ideig kell várnom, amíg a szolgáltatásaimat aktiválják?
Az összes szolgáltatás aktiválása akár 24 órát is igénybe vehet. Kérjük, gondoskodjon róla, hogy gépkocsija jó hálózati lefedettséggel rendelkező területen legyen, és frissítse az alkalmazást. Manuálisan be is zárhatja az alkalmazást, majd újra megnyithatja azt.
24 óra elteltével a Profil > Gépkocsiadatok menüpontban az Állapot alatt az "Aktiválva" felirat jelenik meg. Ha nem minden szolgáltatás aktiválódott, kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal itt!
Használt Nissant vásároltam, hogyan tudom aktiválni a szolgáltatásokat?
Ha használt Nissant vásárolt, akkor ugyanazt a párosítási eljárást alkalmazhatja, mint egy új autó esetében. A részletes lépéseket ezen az oldalon találja.
Ha továbbra is hibaüzeneteket kap, a gépkocsi valószínűleg még mindig az előző tulajdonos fiókjához van párosítva. A probléma megoldása érdekében a következőket teheti:
- Vegye fel a kapcsolatot az előző tulajdonossal, és kérje meg, hogy válassza le az autót a fiókjáról.
- Lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálati központtal a 06-80-333-888 telefonszámon.
Hol találom a Szerződési Feltételeket?
Ha már használja szolgáltatásait, a Szerződési Feltételek az alkalmazásban érhetők el.
Ha hozzáfér az okostelefonos alkalmazáshoz, akkor böngészhet a profiljában, és a "Rólunk" részben a "Szerződési Feltételek" menüpontra kattintva megtekintheti a "Szerződési Feltételek" részt.
Használt Nissan gépkocsit vásároltam, és nem tudom aktiválni a szolgáltatásaimat. Hibaüzeneteket kapok.
Ha továbbra is hibaüzeneteket kap, a gépkocsi valószínűleg még mindig az előző tulajdonos fiókjához van párosítva. A probléma megoldása érdekében a következőket teheti:
- Vegye fel a kapcsolatot az előző tulajdonossal, és kérje meg, hogy válassza le az autót a fiókjáról.
- Lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálati központtal a 06-80-333-888 telefonszámon. .
Hogyan láthatom, hogy milyen szolgáltatások állnak rendelkezésre a Nissanomban?
A NissanConnect Services alkalmazáshoz történő járműpárosítás elvégzése után az alkalmazás kezdőképernyőjének jobb felső sarkában kiemelt Kosár ikon megnyomásával megállapíthatja, hogy mely szolgáltatások állnak rendelkezésre a gépkocsijában. A NissanStore-ba lépve megjelenik a járművén jelenleg elérhető szolgáltatások listája.
Ezután minden egyes szolgáltatásra kattintva:
- elolvashatja a leírást;
- megtekintheti a lejárati dátumot;
- deaktiválhatja/újra aktiválhatja az előfizetést;
- elolvashatja az Általános Szerződési Feltételeket;
Gépjármű hozzáadása
Hogyan válthatok a járművek között, ha több járművem is van a NissanConnect Services Appban?
A gépkocsik közötti váltást a NissanConnect Services alkalmazás kezdőlapjáról végezheti el.
Az alkalmazás bal felső részén kattintson a jármű nevére (pl. JUKE, LEAF, NAVARA, ...). Megjelenik egy lista a fiókjához jelenleg hozzáadott összes autóról.
Hogyan adhatom hozzá a gépkocsimat a NissanConnect Services alkalmazáshoz?
Nissanját két lépésben adhatja hozzá a NissanConnect szolgáltatásokhoz:
1. Adja meg a gépkocsi azonosító számát (Alvázszám). Az alvázszám megtalálható a forgalmi engedélyen, a garanciafüzetben vagy az autó műszerfalán.
2. Adja meg a {{pairing code}} párosítási kódot: Info > NissanConnect Services > Information Channels > Account Information > Car Pairing Code (Információk > NissanConnect-szolgáltatások > Információs csatornák > Fiókadatok > Autó párosítási kódja).
Hogyan távolíthatok el egy gépkocsit?
A Nissanját úgy tudja eltávolítani az alkalmazásból, hogy a profiljában rákattint a deaktiválni kívánt járműre, majd a "Remove this Vehicle from the App" (Eltávolítani ezt a járművet az alkalmazásból) gombra kattint.
Szolgáltatások kikapcsolása
Milyen szolgáltatásokat lehet kikapcsolni és hogyan?
A csatlakoztatott szolgáltatásokat úgy tudja kikapcsolni, hogy a profiloldalra lépve kiválasztja a kikapcsolni kívánt gépkocsi nevét, majd végül a "Deactivate (Kikapcsolás)" lehetőséget választja.
Felhívjuk figyelmét, hogy a funkciókat nem tudja egyenként deaktiválni, e funkció használata az összes NissanConnect funkció deaktiválásához vezet!
Lehetséges-e újra aktiválni a szolgáltatásokat, ha egyszer már kikapcsolták azokat?
Lehetőség van a szolgáltatások újra-aktiválására, akár a deaktiválás után is.
Ha még nincs fiókja: követnie kell a 6 lépéses belépési folyamatot, hogy gépkocsiját összekapcsolja fiókjával.
Ha már rendelkezik fiókkal: A fiókjába bejelentkezve újra aktiválhatja.
Hogyan állapíthatom meg, hogy a gépkocsimat deaktiválták-e?
Annak megerősítésére, hogy járművét sikeresen deaktiválták, nem fog látni semmilyen információt az alkalmazás kezdőoldalán.
Ha a Nissanjára vonatkozó információk továbbra is megjelennek (kilométeróra-állás, zár állapot stb.), akkor a járműve még mindig aktiválva van.
Ha nem tudja deaktiválni a járművet, kérjük, lépjen kapcsolatba az alkalmazáson keresztül az ügyfélszolgálattal.
Szeretném ideiglenesen kikapcsolni az adatátviteli funkciót. Lehetséges ez?
Bármikor dönthet úgy, hogy leállítja az adatmegosztást.
Az autó minden egyes indításkor megkéri a vezetőt, hogy engedélyezze az adatok megosztását. Egyszerűen utasítsa vissza az adatmegosztást, és az Ön adatai nem lesznek megosztva a NissanConnect Services alkalmazással.
Az adatmegosztást az infotainment rendszerén is bármikor leállíthatja, ha a settings> NissanConnect Services> Privacy mode>Decline (Beállítások> NissanConnect Services> Adatvédelmi mód>Megszüntetés) menüpontra lép. Ezután a NissanConnect alkalmazás nem fog adatokat fogadni.
Használt Nissant vásároltam, deaktiválnom kell a szolgáltatásokat, vagy ez automatikusan megtörténik?
Ha használt Nissant vásárolt, az előző tulajdonos valószínűleg eltávolította az autót az alkalmazásból.
Ennek ellenőrzéséhez hozzá kell adnia a gépkocsit az itt elérhető 6 lépéses aktiválási folyamatot követve. Ha probléma merülne fel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
ÁLTALÁNOS
ÁLTALÁNOS
Mi az a NissanConnect Services?
A NissanConnect Services alkalmazás lehetővé teszi, hogy gépkocsija egyes funkcióit távolról kezelhesse, egy okostelefon-alkalmazás segítségével.
Milyen Nissan járművek vannak felszerelve NissanConnect szolgáltatásokkal?
Ha meg szeretné nézni, hogy mely Nissan járművek rendelkeznek NissanConnect Services szolgáltatással, kattintson ide.
A NissanConnect Services alkalmazásban a személyes oldalamon a járművem mellett megjelenő adatok elavultak, vagy egyáltalán nem jelennek meg. Miért van ez így?
A gépkocsinak jó internetkapcsolattal kell rendelkeznie ahhoz, hogy információkat tudjon küldeni a NissanConnect Services alkalmazásnak.
Gondoskodjon róla, hogy gépkocsija jó hálózati lefedettségű területen legyen, és a honlap frissítéséhez és a legutóbb kapott információk lekérdezéséhez húzza lefelé a lapot.
El szeretném adni a gépkocsimat. Hogyan törölhetem az adataimat?
A távoli adattörlést közvetlenül az alkalmazásból végezheti el:
1. Kattintson a kezdőlapon megjelenő profil gombra.
2. Kattintson a gépkocsijára (pl. JUKE, LEAF, ...).
3. Görgessen lefelé az oldalon, és kattintson a "Gépkocsiadatok eltávolítása" gombra.
A megerősítés és a gépkocsi újraindítása után a gépkocsi összes múltbeli adata el lesz távolítva. Ez magában foglalja az olyan elemeket, mint a korábbi úti célok, rádióbeállítások stb...
Győződjön meg róla, hogy a Deaktiválás gomb megnyomásával kikapcsolja a szolgáltatásokat, majd válassza le gépkocsiját az alkalmazásról.
Létre kell hoznom felhasználói fiókot a NissanConnect Services alkalmazás használatához?
Igen, a NissanConnect Services alkalmazás használatához fiókot kell létrehoznia.
Fiókot közvetlenül az alkalmazásból hozhat létre.
Milyen országokban használhatom a NissanConnectet?
A következő országokban érhetőek el a NissanConnect szolgáltatások: Németország, Svájc, Csehország, Egyesült Királyság, Portugália, Spanyolország, Írország, Olaszország, Belgium, Franciaország, Luxemburg, Hollandia, Magyarország, Lengyelország, Szlovákia, Ausztria, Ciprus, Dánia, Észtország, Finnország, Lettország, Litvánia, Norvégia, Svédország, Oroszország, Albánia, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Horvátország, Görögország, Izland, Macedónia, Málta, Moldova, Montenegró, Románia, Szerbia, Szlovénia.
Milyen okostelefonokon használható a NissanConnect Services alkalmazás?
A NissanConnect Services alkalmazás kompatibilis a legtöbb iOS és Android rendszerű okostelefonnal:
- bármely iPhone, iPad vagy iPod Touch iOS 11.0 vagy magasabb verziószámmal.
- Androidos készülékek esetén kérjük, keresse fel a Google Play áruházat.
A NissanConnect Services alkalmazás letöltése előtt győződjön meg arról, hogy készülékén a legújabb szoftverfrissítés van-e.
Nem tudom használni a szolgáltatásaimat. Miért fordulhat ez elő?
Az egyik leggyakoribb probléma a gyenge térerőhöz kapcsolódik - ennek oka, hogy a NissanConnect Services alkalmazásnak stabil internetkapcsolatra van szüksége a működéshez.
Előfordulhat, hogy olyan területen halad keresztül, ahol a mobilszolgáltatója nem rendelkezik erős adatátviteli jellel. Ha a jel gyenge, elveszítheti az internetkapcsolatot, és emiatt egyes NissanConnect Services alkalmazások nem fognak megfelelően működni.
Hogyan állíthatom vissza az Infotainment rendszerem NissanConnect Services szolgáltatásait a gyári beállításokra?
Ha vissza szeretné állítani gépkocsiját a gyári beállításokra, kattintson a {{Settings > NissanConnect Services > Reset All NissanConnect Svcs. Settings to Default}} (Beállítások > További beállítások > Minden beállítás visszaállítása alapértelmezettre) pontra.
A NissanConnect szolgáltatások ingyenesek vagy fizetősek?
Egyes NissanConnect szolgáltatások örökre ingyenesek, mások pedig fizetősek. Ha többet szeretne megtudni, kattintson ide.
NISSANCONNECT SERVICES APPLIKÁCIÓ
Honnan tölthetem le az alkalmazást?
A NissanConnect Services alkalmazás az App Store-ból tölthető le.
Ennek a hivatkozásnak a segítségével közvetlenül megtalálhatja az alkalmazást.
Miért nem tudok bejelentkezni a NissanConnect Services alkalmazásba?
Először is ellenőrizze a WiFi vagy adatkapcsolatát, mivel az alkalmazás működéséhez internetkapcsolatra van szükség.
Ellenőrizze azt is, hogy a regisztrációt maradéktalanul elvégezte-e, mivel ez megakadályozhatja a sikeres bejelentkezést.
Milyen adatokra van szükségem a fiók létrehozásához?
A fiók létrehozásához mindössze a nevére, az e-mail címére és a lakóhelye szerinti országra van szüksége.
Ezután megkérjük, hogy igazolja az e-mail címét, egyszerűen rákattintva egy hivatkozásra, amelyet az e-mail postafiókjába küldünk. Ne felejtse el ellenőrizni a levélszemét/spam mappát!
Milyen adatokra van szükségem a NissanConnect szolgáltatások aktiválásához?
Miután létrehozott egy fiókot, csak a gépjármű alvázszámára (VIN) lesz szüksége, és arra, hogy a gépkocsijában legyen, hogy megkapja a Párosítási kód. {{Pairing Code}}-ot (Párosítási kódot).
Hogyan használhatom a telefonról az autóban a virtuális személyi asszisztenst (VPA)?
A beszélgetés megkezdéséhez használja a < OK GOOGLE, ASK NISSAN > kifejezést a Google Assistant vagy az < ALEXA, ASK NISSAN > kifejezést az Amazon Alexa esetében. A kapcsolódás után számos parancsot használhat, a teljes listát lásd ebben a dokumentumban: {hivatkozás a VPA dokumentumhoz}.
Mennyi időbe telik, mire használni tudom az alkalmazást?
A NissanConnect Services alkalmazás letöltése és a fiók létrehozása legfeljebb 10 percet vesz igénybe, a rendelkezésre álló letöltési sebességtől függően. Miután párosította gépkocsiját, a szolgáltatások aktiválása akár 24 órát is igénybe vehet. Gondoskodjon arról, hogy autója jó hálózati lefedettségű területen tartózkodjon.
Milyen minimális szoftververzió szükséges az Android / Apple telefonokhoz ahhoz, hogy az alkalmazás megfelelően működjön?
A NissanConnect Services a következőkkel működik:
- iOS 11.0 vagy magasabb verziószámú iPhone, iPad vagy iPod Touch készülékkel: bármely iPhone, iPad vagy iPod Touch
- bármely Android 4.3-as vagy magasabb verziószámú Android készülékkel
Az alkalmazás egyes funkciói nem jelennek meg és nem használhatók - ennek mi az oka és mit tehetek?
A felhasználónevemet és jelszavamat nem fogadja el az alkalmazás - mit tehetek?
ELLENŐRIZZE AZ E-MAIL CÍMÉT ÉS A JELSZAVÁT
Kérjük, ellenőrizze még egyszer, hogy a megfelelő felhasználónevet és jelszót használja-e! Ha rosszul vannak írva, akkor hibaüzenetet kaphat.
ELLENŐRIZZE INTERNET KAPCSOLATÁT
Győződjön meg róla, hogy a készüléke jó internetkapcsolattal rendelkezik.
Ha gyenge a hálózati lefedettség, akkor próbáljon meg Wi-Fi-hez csatlakozni.
ÁLLÍTSA VISSZA JELSZAVÁT
Próbálja meg visszaállítani jelszavát a 'Forget Password’ (Elfelejtett jelszó) gombra kattintva.
A {{pairing code}} (párosítási kód) megadása és a feltételek elfogadása után - nem tudom hozzáadni a gépkocsimat, hogy befejezzem az eljárást. Hogyan oldhatom meg a problémát?
Ha problémái adódnak a gépkocsijának az alkalmazáshoz való hozzáadásával kapcsolatban:
- Győződjön meg róla, hogy követte a 6 lépéses párosítási eljárást.
- Ellenőrizze, hogy nem írta-e be rosszul a gépkocsi azonosító számát.
- Győződjön meg arról, hogy gépkocsija jó lefedettségű területen van.
Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálathoz.
ADATVÉDELEM
Hogyan és mennyi ideig tárolják biztonságosan a személyes adataimat?
Az EU-ban élő személyek személyes adatainak feldolgozását a GDPR (általános adatvédelmi rendelet) szabályozza, a NissanConnect Services alkalmazás és az azt körülvevő összes adatfelhasználás megfelel a GDPR-rendeletnek.
Hol találom és olvashatom el az Általános Szerződési Feltételeket és az adatvédelmi szabályzatot?
A felhasználási feltételeket közvetlenül az alkalmazásból, közvetlenül a profil részből is elolvashatja. Letöltheti azokat a Nissan weboldaláról is a NissanConnect Services oldaláról.
Ellopták az okostelefonomat. Hogyan tudom biztosítani a személyes adataim védelmét?
Ha ellopták az okostelefonját, kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal itt!
Ők segítenek Önnek abban, hogy távolról leválassza autóját a fiókjáról. A gépkocsijának adatai ezután nem lesznek elérhetők.
8. Mi történik, ha elutasítom az adatvédelmi felugró üzenetet (amely akkor jelenik meg, amikor ráadom a gyújtást a gépkocsira)?
Ha elutasítja - az adatvédelmi mód automatikusan aktiválódik. Ez azt jelenti, hogy járművéből származó adatok nem lesznek megosztva a NissanConnect Services alkalmazással.
Csak az olyan létfontosságú funkciók lesznek aktívak, mint a segélyhívás.
Minden alkalommal meg kell adnom a jelszavamat, amikor belépek az alkalmazásba?
Ha kijelentkezett, akkor a bejelentkezéskor meg kell adnia a jelszavát. Azonban előfordulhat, hogy egy bizonyos inaktivitási időszak után, vagy ha a rendszerben probléma merül fel, a rendszer automatikusan kijelentkezik.
Hogyan biztosíthatom az adataim védelmét, ha eladom a gépkocsimat?
Ha eladja gépkocsiját, ügyeljen rá, hogy használja a "Remote Data Wipe" (távoli adattörlés) funkciót:
Ezt megteheti az alkalmazásból:
1. Kattintson a kezdőlapon megjelenő profil gombra.
2. Kattintson a gépkocsijára (pl. JUKE, LEAF, ...), és válassza a "Járműadatok törlése" lehetőséget.
A gépkocsi beindítása után a gépkocsi minden korábbi adata törlődik.
3. Kattintson a "Remove this Vehicle from the app" (A gépkocsi eltávolítása az alkalmazásból) gombra.
Az új tulajdonosnak hozzá kell adnia a gépkocsit a fiókjához, és nem fogja megtalálni a korábbi utazásokra vonatkozó adatokat.
Hogyan tudom törölni a gépkocsimra mentett összes személyes adatot?
Törölheti az összes személyes adatát, beleértve a korábbi utakat is, ha a profil részre kattint, majd a "Gépkocsiadatok" résznél kiválasztja a gépkocsiját.
Az infotainmentet is visszaállíthatja a gyári beállításokra a következőkkel: {{Settings > NissanConnect Services > Reset All NissanConnect Svcs. Settings to Default}} (Beállítások > NissanConnect szolgáltatások > Minden NissanConnect szolg. visszaállítása)
BIZTONSÁG
Miért nem fogadja el a jelszavamat?
Győződjön meg róla, hogy nem gépelte-e be rosszul a jelszavát, vagy nem használta helytelenül a nagy és kisbetűket!
Ha a hiba továbbra is fennáll, a NissanConnect Services alkalmazásban található „Elfelejtett jelszó” linkre kattintva visszaállíthatja jelszavát. Az új jelszó bekérését követően néhány percen belül e-mail érkezik a postaládájába.
Ha nem találja a beérkezett üzenetek között, kérjük, ellenőrizze más mappáit (pl. a spam mappát).
Mi az a 4 számjegyű PIN kód?
A 4 számjegyű PIN-kód egy biztonsági kód, amely megvédi gépkocsiját az esetleges visszaélésektől. Ez megakadályozza például, hogy valaki hozzáférjen a telefonjához, és az Ön nevében kinyissa az autóját.
Az alkalmazás kéri a 4 számjegyű PIN-kódot, ha valaki be akarja zárni vagy ki akarja nyitni a gépkocsiját.
Elfelejtettem a 4 számjegyű PIN kódomat. Mit tehetek?
Ha elfelejtette 4 számjegyű PIN kódját, kérjük, válassza a "Biztonsági kód létrehozása/visszaállítása" pontot az alkalmazásban.
Végig vezetjük egy új beállításon. A műveletek elvégzésekor gondoskodjon róla, hogy hozzáférjen az autójához!
Hogyan tudom letiltani az alkalmazást, ha a telefonom elveszett vagy ellopták?
Ha ellopták az okostelefonját, kérjük, válassza az Adatvédelmi módot gépkocsijában az alábbiak szerint:
1. Az autó minden egyes indításkor megkéri a vezetőt, hogy engedélyezze az adatok megosztását. Egyszerűen utasítsa vissza az adatmegosztást, és az Ön adatai nem kerülnek megosztásra a NissanConnect Services alkalmazással.
vagy
2. Az adatmegosztást az infotainment rendszerén is bármikor leállíthatja, ha a settings> NissanConnect Services> Privacy mode>Decline (Beállítások> NissanConnect Services> Adatvédelmi mód>Megszüntetés) menüpontra lép.
Az Adatvédelmi mód elutasítása megakadályozza, hogy a NissanConnect alkalmazás bármilyen adatot kapjon.
Ezután kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a 06-80-333-888 számon! Ők segítenek Önnek a gépkocsijának a fiókjáról való leválasztásában.
Más is hozzáférhet az alkalmazásomban tárolt adatokhoz?
Nem, a fiókjában tárolt adatok bizalmasak. Ha azt gyanítja, hogy valaki hozzáfér az alkalmazásához, kérjük, változtassa meg a jelszavát, az alkalmazáson belüli eljárást követve.
TOVÁBBI FELHASZNÁLÓK
Összekapcsolhatom a NissanConnect Services alkalmazást egy olyan járművel, amely nem az én tulajdonomban van?
Ahhoz, hogy az alkalmazás fiókját egy gépkocsihoz köthesse, rendelkeznie kell annak kulcsával, és a gépkocsiban kell tartózkodnia.
Ezután elvégezheti a párosítási folyamatot. Kérjük, kérje a jármű tulajdonosának jóváhagyását.
Használható-e a NissanConnect Services App egynél több gépkocsival?
Igen, korlátlan számú gépkocsit hozzáadhat a NissanConnect Services fiókjához.
További gépkocsikat a képernyő bal felső részén, az aktuális gépkocsi nevére ("JUKE", "LEAF",...), majd a "Gépkocsi hozzáadása" gombra kattintva adhat hozzá.
Egy gépkocsi egyidejűleg csak egy fiókhoz társítható.
HANGFELISMERÉS
Használhatom a telefonom hangasszisztensét közvetlenül az autómból?
Igen, csupán engedélyeznie kell a Siri vagy a Google Assistant funkciót a telefonján.
Győződjön meg róla, hogy ezek engedélyezve vannak a telefon beállításaiban. Az aktiváláshoz hosszan meg kell nyomnia a kormánykeréken lévő hangvezérlő gombot.
Hogyan kell használni a hangfelismerő funkciót?
A hangfelismerő gomb aktiválásához nyomja meg röviden a kormánykeréken lévő gombot.
A gomb megnyomása után a rendszer javaslatot tesz arra, hogy hogyan mondja el kérését a legjobb eredmény elérése érdekében.
Cím szerinti navigáció esetén használja az utca címét a várossal együtt, hogy a legjobb eredményt kapja. Példa: "Menj a Downing Street 10-hez, London".
Speciális úticélok esetében adja meg a várost a parancsban, hogy a legjobb eredményeket kapja. Példa: "Keresd meg a londoni Twickenham Stadiont".
KAPCSOLAT
Apple CarPlay
Az Apple CarPlay nem működik. Mit tehetek?
Ha az Apple CarPlay nem működik, győződjön meg róla, hogy:
- hitelesített kompatibilis kábelt használjon
- aktiválja a Siri funkciót az iPhone beállításai között.
- fogadja el a felugró üzenetet, amikor csatlakoztatja az iPhone készüléket az USB-hez.
- győződjön meg arról, hogy a használt kábel tiszta
- győződjön meg arról, hogy a telefon tokja, ha van ilyen, lehetővé teszi a csatlakozó teljes bevezetését
- győződjön meg arról, hogy a töltőcsatlakozó tiszta, és hogy nem akadályozza por a kábel csatlakoztatását
Az Apple CarPlay használatához engedélyezni kell a Siri-t?
Igen, az Apple CarPlay teljes funkcionalitásának használatához szükség lehet a Siri engedélyezésére az ios eszközök beállításaiban.
Ennek azonban automatikusan meg kell történnie, amikor csatlakozik az Apple Carplayhez.
Hogyan tudom aktiválni az Apple CarPlay-t a gépkocsimban?
Amikor először csatlakoztatja telefonját a gépkocsihoz, álló helyzetben, egy felugró ablak jelenik meg.
Ezután a rendszer meg fogja kérdezni, hogy szeretne-e csatlakozni a gépkocsijához.
Az Apple CarPlay funkciónak köszönhetően csatlakoztattam a telefonomat, de nem látom, hogy az összes alkalmazás megjelenne a képernyőn. Néhány alkalmazásom hiányzik.
Nem minden alkalmazása kompatibilis az Apple CarPlay-jel. Az Ön gépkocsija csak az Apple CarPlay-kompatibiliseket fogja megjeleníteni.
Az összes Apple CarPlay-kompatibilis alkalmazást megtekintheti ezen a hivatkozáson: https://www.apple.com/ios/carplay/
Does Siri have to be enabled to use Apple CarPlay?A kormánykerék és a hangerőszabályzó gombok nem úgy tűnik, hogy a telefonnal összhangban működnek - hogyan javíthatom?
A kormánykerék iránygombjai nem tudják vezérelni az iPhone-t. Ha okostelefonja képernyőjét az infotainment rendszer képernyőjére tükrözi, akkor az alkalmazásokat és a menüket érintéssel kezelheti, ugyanúgy, mint a telefonját.
Kiválaszthatom a telefonomon megjelenítendő és a járművön használható funkciókat?
A gépkocsija megjeleníti valamennyi Apple CarPlay-kompatibilis alkalmazást.
A megjelenítettek közül választhat, és igényei szerint használhatja azt
A képernyőkön megjelenő alkalmazások listáját nem korlátozhatja. Mindegyik meg fog jelenni.
Az Apple CarPlay használata közben folyamatosan megszakad a kapcsolat - mit tegyek?
Kérjük, ellenőrizze az USB-kábelt, és győződjön meg róla, hogy kompatibilis és tiszta-e - ez befolyásolhatja az Apple CarPlay-hez való csatlakozást.
Kérjük, gondoskodjon róla, hogy a gyártó eredeti kábelét használja!
Használhatom a Sirit közvetlenül az autómból?
Igen, csak engedélyeznie kell a Sirit a telefon beállításaiban. Ezután hosszan nyomja meg a hangvezérlő gombot a gépkocsiban!
Hogyan aktiválhatom a Sirit?
A Siri aktiválásához CarPlay-kompatibilis járművében hosszan meg kell nyomnia a kormánykeréken lévő hangvezérlő gombot.
Android Auto
Használhatom az Apple Carplay-t az androidos telefonomról?
Az Apple CarPlay nem kompatibilis a nem iOS-eszközökkel.
Használhatom az Android Auto rendszert USB-kábel nélkül?
USB-kábel nélkül nem tudja használni az Android Auto rendszert, a Nissan a gyártó eredeti kábelének használatát javasolja.
Az okostelefonját csatlakoztatnia kell az autóhoz, és gondoskodnia kell arról, hogy telepítve legyen a telefonjára az Android Auto alkalmazás, ha a telefonja Android 9-es vagy annál alacsonyabb verziójú. Az Android auto alkalmazás megtalálható a Google play áruházban.
Nem működik az Android Auto, mit tehetek?
Ha az Android Auto nem működik, kérjük, próbálja meg az alábbi módszerek valamelyikét:
- Győződjön meg róla, hogy letöltötte az Android Auto alkalmazást az alkalmazásboltból, ha az androidos rendszere Android 9 vagy annál korábbi. (Ha régebbi Androidot frissített Android 10-re, akkor is le kell töltenie az Android Auto alkalmazást)
- Használjon az okostelefonjával kompatibilis hivatalos kábelt
- Győződjön meg róla, hogy a használt kábel tiszta
- Győződjön meg róla, hogy a telefonja tokja, ha van ilyen, lehetővé teszi a csatlakozó teljes bevezetését
- Győződjön meg róla, hogy a töltőcsatlakozó tiszta, és hogy semmilyen por nem akadályozza a kábel csatlakoztatását
Az Android Auto funkciónak köszönhetően csatlakoztattam a telefonomat, de nem látom, hogy az összes alkalmazás megjelenne a képernyőn. Néhány alkalmazásom hiányzik.
Nem minden alkalmazása kompatibilis az Android Auto rendszerrel. Az Ön gépkocsija csak az Android Auto-kompatibiliseket fogja megjeleníteni.
Az összes Android Auto-kompatibilis alkalmazást megtekintheti ezen a oldalon.
Honnan tudom, hogy a telefonom kompatibilis-e?
Ha ellenőrizni szeretné a kompatibilitást okostelefonjával, kérjük, keresse fel az Android Auto weboldalát, amely elérhető az alábbi oldalon.
Kiválaszthatom a telefonomon, hogy mely alkalmazások jelenjenek meg a járműben?
A gépkocsija megjeleníti valamennyi Android Auto-kompatibilis alkalmazást.
A megjelenítettek közül választhat, és igényei szerint használhatja azt
A képernyőkön megjelenő alkalmazások listáját nem korlátozhatja. Mindegyik meg fog jelenni.
Az Android Auto használata közben folyamatosan megszakad a kapcsolat - mit tegyek?
Kérjük, ellenőrizze az USB-kábelt, és győződjön meg róla, hogy kompatibilis és tiszta-e - ez befolyásolhatja az Android Auto-hoz való csatlakozást!
Kérjük, gondoskodjon róla, hogy a gyártó eredeti kábelét használja!
Használhatom a Google Assistantet közvetlenül az autómból?
Igen, csak engedélyeznie kell a Google Asszisztenst a beállítások között, és a gépkocsiban hosszan megnyomva a hangvezérlő gombot.
Hogyan aktiválhatom a Google Assistantet?
A Google Assistant aktiválásához az android auto funkcióval rendelkező járművében csak hosszan meg kell nyomnia a kormánykeréken található Hangvezérlés gombot.
TÉRKÉPEK ÉS ÉLŐ FORGALOM INFORMÁCIÓ
ÉLŐ FORGALOM INFORMÁCIÓ
Milyen előnyei vannak az élő forgalmi információknak?
Ez a funkció valós idejű információkat ad a forgalmi helyzetről, valamint színkóddal jelzi a forgalmi dugókat és problémákat az utakon, az Ön kényelme érdekében.
Ez megkönnyíti az út gyors áttekintését és az aktuális út- és forgalmi viszonyok megismerését.
A forgalmi helyzetet közvetlenül figyelembe vesszük az úti cél kiválasztásakor. A javasolt útvonal úgy lesz optimalizálva, hogy a lehető legrövidebb idő alatt eljusson oda, ahová szeretne.
Mennyire aktuálisak a megjelenített információk?
A forgalmi viszonyokra vonatkozó információk valós időben jelennek meg. Az útvonala folyamatosan alkalmazkodik a frissítésekhez.
Ha azonban megszakadna a jel, a térkép a legutóbbi frissítést tárolja, amíg újra nem tud kapcsolódni.
KEDVENC KÖZELI ÚTICÉLOK
Melyek a kedvenc közeli úticélok?
Körülbelül 50 millió elmentett hely érhető el közvetlenül az autójából, anélkül, hogy saját magának kellene keresnie azokat.
Ezek segítségével könnyedén megkeresheti a közeli kedvenc úticélokat (például éttermek, benzinkutak, szupermarketek), és útba ejtheti azokat.
Akár egy új területet ismer meg, akár egy régit fedez fel, ez a funkció biztosan hozzáad valamit az utazásához.
Elmenthetem magamnak a kedvenc közeli úticéljaimat?
Az infotainment rendszerben elmentheti a saját kedvenc úticéljait, és ezeket hozzáadhatja a címjegyzékhez. Ezt a {{Map > Destination > Address book > Add New> Street Address> Ok}} ({{Térkép > Úticél > Címjegyzék > Új cím hozzáadása> Utca cím> Ok}}}) kiválasztásával teheti meg.
A címjegyzéket a kezdőlapról is elérheti, ahol az elmentett kedvenc úticélokat találja.
TÉRKÉPFRISSÍTÉS
Hogyan frissíthetem a Térképeket?
Ha járműve kompatibilis a NissanConnect Services szolgáltatással, kérjük, nyissa meg ezt a hivatkozást a térképfrissítés letöltéséhez.
Ha nem, akkor nézze meg ezt az oldalt, hogy megtudja, milyen infotainment rendszerrel van felszerelve az Ön gépkocsija, és milyen térképfrissítést kell letöltenie.
A gépkocsimban lévő térképek automatikusan frissülnek?
Igen, a térkép automatikusan frissül, ha a "Kedvenc régió" ki van választva. Erre figyelmeztetni fogja egy értesítés a kijelzőn. Ügyeljen rá, hogy elfogadja a frissítéseket, hogy térképe mindig naprakész maradjon.
Hogyan kapok értesítést a frissített térképekről?
Amint egy új térképfrissítés elérhetővé válik, egy felugró ablakban üzenet jelenik meg gépkocsija infotainment-képernyőjén, amennyiben a kedvenc régiója be van állítva. Link
CÉL ELKÜLDÉSE AZ AUTÓNAK
Milyen előnyei vannak a Destination-Send-to-Car/Úticél-küldés az autónak funkciónak?
Az "Úti cél küldése autónak" funkciót bármikor használhatja, ha előzetesen fel szeretne készülni az utazásra.
Nyissa meg a NissanConnect Services alkalmazást, és a navigációs oldalon keressen egy úti célt. Ezt a címet bárhonnan elküldheti Nissanjának. Amint beül az autóba, elfogadhatja az útvonalat, módosíthatja, hogy úticélt adjon hozzá, vagy törölheti azt, ha meggondolta magát.
Hogyan tudok egy úti célt megkeresni a NissanConnect Services alkalmazásban, és elküldeni azt az autómnak?
A NissanConnect Services alkalmazásban válassza ki a menüsorból a térkép ikont. Ekkor megjelenik a gépkocsijának tartózkodási helye és a keresősáv.
A keresősávra kattintva keresse meg a kívánt címet, majd válassza az "Útvonalterv " gombot. Ezután megjelenik az útvonal, és egy "Küldés a gépkocsinak" gomb. Nyomja meg a "Küldés a gépkocsinak" gombot. Amint az úti cél el lett küldve a gépkocsinak, egy felugró ablaknak kell megjelennie a telefonján, amely megerősíti ezt.
Mit kell tennem, ha a gépkocsim Infotainment rendszerében megjelenik az úti cél?
Amikor az úti célja megjelenik a jármű központi képernyőjén, a következőket választhatja ki:
- Go There: (Menj oda:), hogy betöltse a címet az autójába.
- Save (Mentés): a cím későbbre történő elmentéséhez.
- Ignore (Figyelmen kívül hagyni): a kapott információ elvetése.
Szükségem van a Door-to-Door alkalmazásra a funkció használatához?
Nem, a Door-to-Door alkalmazás letöltése nélkül is használhatja az Úticél-küldés az autónak funkciót.
Ha gépkocsija kompatibilis a NissanConnect Services alkalmazással, akkor ez a funkció teljes mértékben integrálva van a NissanConnect Services alkalmazásba. Kérjük, ellenőrizze a használati útmutatóban, hogy gépkocsija rendelkezik-e NissanConnect Services alkalmazással!
AUTÓ LOKALIZÁLÁSA
Hogyan működik a "My Car Finder" funkció?
A "My Car Finder" lehetővé teszi, hogy megkeresse autója aktuális helyzetét, feltéve, hogy az jó lefedettségű területen van. A helyszínt közvetlenül a NissanConnect Services alkalmazásban is megkeresheti, és még egy gyalogos útvonalat is létrehozhat, hogy eljusson oda.
Mennyire pontos a parkolóhely kijelzése?
A parkolás helyét a rendszer a gépkocsi GPS-e alapján határozza meg. Annak érdekében, hogy a gépkocsi helyzetét a lehető legpontosabban lehessen meghatározni, gondoskodjon róla, hogy a gépkocsija jó lefedettségű területen legyen.
Hogyan segít a My Car Finder szolgáltatás a járművem megtalálásában?
Nissanja aktuális tartózkodási helyét közvetlenül a NissanConnect Services alkalmazásból is lekérdezheti.
Csak nyissa meg az alkalmazást, és kattintson a menüsorban a térkép részre, és az autója helyzete frissülni fog.
Működni fog ez a szolgáltatás menet közben?
Igen, a szolgáltatás folyamatosan működik, még akkor is, amikor úton van.
A járművem parkolóhelye nem jelenik meg, vagy helytelenül jelenik meg. Miért lehetséges ez?
Legtöbbször az autója garázsban vagy olyan területen parkol, ahol rossz a hálózati lefedettség. Ez problémákat okozhat az adatmegosztásban és -fogadásban.
Más is láthatja a parkolási helyemet?
Bárki, aki ismeri az Ön bejelentkezési adatait, hozzáférhet ezekhez az információkhoz. Ha azt gyanítja, hogy valaki hozzáférhet az Ön fiókjának adataihoz, kérjük, minél hamarabb változtassa meg jelszavát.
Ki tudom-e kapcsolni a "My Car Finder" szolgáltatást?
A gépkocsi helyzete része a kapcsolódó szolgáltatásoknak. Ezt a szolgáltatást nem lehet kikapcsolni az összes többi csatlakoztatott szolgáltatás kikapcsolása nélkül.
BIZTONSÁG ÉS AUTÓÁLLAPOT
NISSAN ASSISTANCE
Mi a Segélyszolgálat?
A Nissan Assistance lehetővé teszi, hogy meghibásodás esetén kapcsolatba lépjen a helyi autómentő és segélyszolgálattal. Ezt az Info > Nissan Connect Services > Call Nissan Assistance (Info > Nissan Connect szolgáltatások > Nissan Assistance hívása) menüpont alatt találja meg, vagy a navigációs képernyővel rendelkező járművek esetében megnyomhatja a térkép képernyőn a fejhallgató ikonját.
INTELLIGENS RIASZTÁSOK
Mik az Intelligens riasztások?
A Monitoring Alert szolgáltatással riasztásokat állíthat be, és értesíti Önt, ha a riasztások meghatározott feltételeit megszegik. Háromféle figyelmeztetés létezik:
- Sebesség figyelmeztetés Értesíti Önt, ha a beállított sebességkorlátozást átlépik. (Egyszerre legfeljebb 3 sebességriasztást állíthat be).
- Időpont figyelmeztetés: Értesíti Önt, ha járművét egy engedélyezett időszakon kívül használják. (Egyszerre 1 időpont figyelmeztetést állíthat be.)
- Területi figyelmeztetés Értesíti Önt, ha a gépkocsijával egy beállított zónába be, vagy onnan kihajtanak. (Egyszerre legfeljebb 3 területi figyelmeztetést állíthat be).
Beállíthatok többféle figyelmeztetést?
Sebesség figyelmeztetés: egyszerre legfeljebb 3 sebességriasztást állíthat be.
- Időpont figyelmeztetés: egyszerre 1 időpont figyelmeztetést állíthat be.
- Területi figyelmeztetés: egyszerre legfeljebb 3 területi figyelmeztetést állíthat be.
Mi a Területi figyelmeztetés?
A "Területi figyelmeztetés" funkció lehetővé teszi geofencing riasztás beállítását.
A NissanConnect Services alkalmazásban meghatározhat egy földrajzi területet. Kiválaszthatja, hogy mikor szeretne figyelmeztetéseket kapni:
- autója elhagyja ezt a területet, vagy
- autója belép az adott területre
Mi az az időpont figyelmeztetés?
Az "Időpont figyelmeztetés" funkció lehetővé teszi, hogy beállítson egy időkeretet, amelyen belül autója használatát engedélyezi.
Ha gépkocsijával ezen idősávon kívül közlekednek, figyelmeztetést kap a NissanConnect Services alkalmazáson keresztül és az infotainment képernyőn is, amely tájékoztatja Önt a használati tilalom megszegéséről.
Mi a Sebesség figyelmeztetés?
A Sebesség figyelmeztetés funkció a Figyelmeztetések oldalon lehetővé teszi akár három sebességküszöbérték beállítását. Amint gépkocsija túllépi ezeket a sebességeket, figyelmeztető értesítést kap okostelefonján.
Hogyan tudom kikapcsolni a figyelmeztetést?
Az összes figyelmeztetést megtalálhatja az alkalmazás főoldalán.
Láthatja az összes folyamatban lévő figyelmeztetés listáját.
Ön választhat, hogy ideiglenesen letiltja a figyelmeztetést,
vagy véglegesen törölheti.
A figyelmeztetés (idő/sebesség stb.) aktivál bármilyen módosítást a gépkocsin és/vagy a vezetési stíluson?
A figyelmeztetések nem változtatnak meg semmit a gépkocsin.
Amint egy figyelmeztetés megszűnik, a jármű infotainment képernyőjére és a NissanConnect Services alkalmazásba is értesítés érkezik.
How long does it take to activate on my vehicle?Mennyi időbe telik, amíg aktiválódik a gépkocsiban?
A hálózati lefedettségtől függően számíthat rá, hogy az időpont és a sebesség-figyelmeztetés néhány másodpercen belül aktiválódik. A területi figyelmeztetés a korlátozott területen való 2 perces tartózkodás után lép működésbe.
Hogyan állíthatom be a figyelmeztetést az alkalmazásban?
Figyelmeztetést úgy állíthat be, hogy megnyitja a NissanConnect Services alkalmazást, és kiválasztja: {{Monitoring > Add Monitoring > Add Alert > Add name and icon > Save}} (Monitoring > Monitoring hozzáadása > Riasztás hozzáadása > Riasztás hozzáadása > Név és ikon hozzáadása > Mentés)
GÉPKOCSI ÁLLAPOTJELENTÉS
Mi az a Gépkocsi állapotjelentés a NissanConnect Services alkalmazáson?
A NissanConnect Services alkalmazással bármikor ellenőrizheti autója állapotát.
Ezt a jelentést az alkalmazás kezdőlapjáról érheti el a "Gépkocsi állapot" menüpontra kattintva.
Ellenőrizheti például az autója gumiabroncsainak nyomását vagy a motor állapotát. Ha probléma merül fel, az alkalmazás segít megtalálni a szükséges információkat.
Milyen gyakran frissül a Gépkocsi állapotjelentés?
A Gépkocsi állapotjelentés az alkalmazásban vezetés közben vagy az utolsó utazás után frissül.
Gépkocsi-állapot problémát jelentett az alkalmazásom. Mit tegyek? Még NINCSENEK gépkocsi-állapot problémák
Ha az alkalmazásban és a gépkocsiban hiba jelenik meg, kérjük, kövesse a javasolt megoldásokat.
A részletesebb diagnózisért és támogatásért bármikor fordulhat az Ön által preferált Nissan márkakereskedőhöz.
KÉNYELEM
KÜRT ÉS VILÁGÍTÁS TÁVVEZÉRLÉS
Hogyan működik a Kürt és világítás távvezérlés?
A Kürt és világítás távvezérlés funkció beindítja a gépkocsi kürtjét és bekapcsolja a világítását.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a funkció aktiválásához az autó nem lehet gyújtáson (ezt a járműben lévő összes lámpa kikapcsolása jelezheti), és az autónak zárva kell lennie. Gondoskodjon arról is, hogy az autó jó vételi körülmények között legyen.
A kürt és a lámpák külön is aktiválhatók?
A Kürt és világítás távvezérlés funkció lehetővé teszi, hogy:
- bekapcsolja külön a világítást
- együttesen működtesse a kürtöt és a világítást
Nem működtetheti a kürtöt önállóan.
A Kürt és világítás távvezérlés funkció működik menet közben?
A Kürt és világítás távvezérlés nem működik menet közben.
Mennyi időbe telik, amíg a Kürt és világítás távvezérlés aktiválódik?
A kürt és a lámpák aktiválódásának ideje a jármű hálózati lefedettségétől függ, de jellemzően 30 másodpercen belül számíthat az aktiválódásra.
TÁVOLI AJTÓZÁRÁS ÉS –NYITÁS
Hogyan állíthatok be egy 4 számjegyű biztonsági kódot?
A biztonsági kódot az alkalmazásban a Profil > Gépkocsiadatok > Új biztonsági kód menüpontban állíthatja be, majd kövesse az utasításokat. A művelet végrehajtásához az autóban kell tartózkodnia.
Alternatív megoldásként megnyomhatja a zárolás vagy feloldás gombot a kezdőképernyőn, majd kattintson a Biztonsági kód létrehozása/visszaállítása gombra, és kövesse az utasításokat. A művelet végrehajtásához az autóban kell tartózkodnia.
Hogyan működik a Távoli ajtózárás és nyitás szolgáltatás?
Ez a funkció lehetővé teszi az autó zárását és nyitását, valamint állapotjelzést ad arról, hogy a jármű zárva vagy nyitva van-e.
Mennyi időbe telik, amíg az ajtók záródnak?
A „Távoli ajtózárás és nyitás” funkciónak 30 másodpercen belül működnie kell. A funkció optimális működéséhez gondoskodjon róla, hogy gépkocsija jó térerővel rendelkező területen legyen.
Milyen messze lehetek a járművemtől, hogy használhassam Távoli ajtózárás és nyitás funkciót?
A „Távoli ajtózárás és nyitás” funkciót bárhonnan használhatja. A funkció optimális működéséhez gondoskodjon róla, hogy gépkocsija jó térerővel rendelkezzen.
Miért kapok hibaüzenetet, amikor megpróbálom lezárni vagy kinyitni a gépkocsimat?
Gondoskodjon arról, hogy a beállítási folyamat során állítsa be a biztonsági kódot.
Gondoskodjon arról is, hogy gépkocsija jó térerővel rendelkezzen.
Győződjön meg arról, hogy a jármű nincs-e már lezárva/kinyitva. Ha a gépkocsi ki lett reteszelve, és az ajtót 30 másodpercen belül nem nyitják ki, a gépkocsi automatikusan újra bezáródik.
Győződjön meg róla, hogy senki sincs az autóban, és győződjön meg róla, hogy minden ajtó, csomagtartó és motorháztető zárva van.
KLÍMA TÁVVEZÉRLÉS
Hogyan működik a Klíma-távvezérlés?
A Klíma-távvezérlés funkció lehetővé teszi a gépkocsi előmelegítését vagy előhűtését.
Mekkora maximális távolságról használható a klíma-távvezérlés?
A „Klíma-távvezérlés” funkciót bárhonnan használhatja. A funkció optimális működéséhez gondoskodjon róla, hogy gépkocsija jó térerővel rendelkezzen.
Miért kapok hibaüzenetet a Klíma-távvezérlés használatakor?
Győződjön meg róla, hogy a klímaberendezés még nincs bekapcsolva. Előfordulhat, hogy gépkocsija rossz lefedettségű területen van. A funkció optimális működéséhez gondoskodjon róla, hogy gépkocsija jó térerővel rendelkező területen legyen.
Gondoskodjon arról is, hogy járműve éppen ne legyen használatban, különben nem tudja használni ezt a szolgáltatást.
Mennyi időt vesz ez igénybe?
A Klíma-távvezérlés funkció aktiválásának ideje a jármű hálózati lefedettségétől függ, de általában egy percen belül várhatóan aktiválódik.
Hogyan lehet beállítani a klíma-időzítőt?
A klíma-időzítő beállításához több lépést kell végrehajtania mind a felhasználói kézikönyv, mind a Quick Reference Guide (Gyorstájékoztató) szerint.
Felhívjuk figyelmét, hogy ez a funkció az elektromos járművekre vonatkozik 2019 májusa után és csak a gépkocsiban végezhető el, nem a NissanConnect Services alkalmazásban!
TÖLTÉS
AKKUMULÁTOR KEZELŐ
Mit jelent az akkumulátor-kezelő?
Az akkumulátor-kezelő hozzáférést biztosít az akkumulátor töltöttségi szintjével, a becsült hatótávolsággal és a töltési sebességgel kapcsolatos információkhoz, és lehetővé teszi a Nissan elektromos gépkocsi töltésének távoli elindítását.
Hogyan lehet beállítani a töltés-időzítőt?
A töltés-időzítő beállításához több lépést kell végrehajtania mind a felhasználói kézikönyv, mind a Quick Reference Guide (Gyorstájékoztató) szerint.
Felhívjuk figyelmét, hogy ez a funkció az elektromos járművekre vonatkozik 2019 májusa után és csak a gépkocsiban végezhető el, nem a NissanConnect Services alkalmazásban!