Az elkötelezettségünk Ön felé Visszahívási és Szervizkampány
A Nissan elkötelezettje a magas szintű ügyfélbiztonságnak, -kiszolgálásnak és elégedettségnek.
A Nissan, a járművei biztonságának és kiváló minőségének fenntartásához, lehetőséget biztosít ingyenes javításra vagy szervizkampány elvégzésere.
Visszahívási kampányok
A visszahívások olyan megelőző ellenőrzések, illetve beavatkozások, amelyeket indokolt esetben végrehajtunk a járművek egy kiválasztott csoportján. Lépjen kapcsolatba egy Nissan márkakereskedéssel, ha értesítést kapott, hogy jogosult a járműve ingyenes javítására.
Szervizkampányok
A szervizkampányok olyan megelőző ellenőrzések, amelyeket az ügyfelek elégedettségének biztosításához hajtunk végre. Ha ilyen jellegű értesítést kap gépkocsijával kapcsolatban, kérjük forduljon bizalommal márkaszervizeinkhez.
Ha nem kaptam levelet a Nissantól, hogyan ellenőrizhetem, hogy a járművem egy aktuális kampányban érintett-e?
A Nissan egy külön online platformot indított a Takata visszahívási kampánnyal kapcsolatos kérdések számára. Kérjük, kövese az oldal alján található hivatkozást.
Egyéb kampány érintettségre vonatkozó kérdésével forduljon bizalommal bármelyik hivatalos NISSAN márkaszervizhez.
Mit várhat a Nissantól, ha gépjárműve is érintett egy visszahívási vagy szerviz kampányban:
- Egy ingyenes javítást vagy frissítést, az ügyfélelégedettség okán
- Csak eredeti Nissan alkatrészeket fogunk használni márkakereskedéseinkben
- Az összes javításunkra a normál szervizgarancia vonatkozik
- Mindent megteszünk, hogy egy Önnek megfelelő időpontot tudjunk biztosítani
Aktuális visszahívások
TAKATA VISSZAHÍVÁSI KAMPÁNY:
Számos autógyártó (a Nissant is beleértve) visszahívási kampányt hajt végre a Takata légzsákokkal szerelt járműveivel kapcsolatban. Ha az Ön járműve ebben érintett, akkor a Nissan már kapcsolatba lépett vagy hamarosan kapcsolatba fog lépni Önnel. Ha még nem kapott levelet, és nem tudja, hogy a járműve érintett-e vagy sem, akkor kattintson az alábbi hivatkozásra a járműve ellenőrzéséhez.