A Nissan, a járművei biztonságának és kiváló minőségének fenntartásához, lehetőséget biztosít ingyenes javításra vagy szervizkampány-frissítésére.

Visszahívási kampányok
A visszahívások olyan megelőző ellenőrzések, amelyeket néha végrehajtunk a járművek egy adott csoportján. Arra biztatjuk, hogy lépjen kapcsolatba egy Nissan márkakereskedéssel, ha értesítést kapott, hogy jogosult a járműve ingyenes javítására.

Szervizkampány-frissítések
A szervizkampány-frissítések olyan megelőző ellenőrzések, amelyeket néha végrehajtunk a járművek egy adott csoportján az ügyfelek elégedettségének biztosításához. Ezek a kampányok megelőző jelleggel készülnek. Ha értesítjük, hogy Önt is érintheti egy ilyen jellegű probléma, akkor arra kérjük, hogy amint lehet, lépjen velünk kapcsolatba a járműve ingyenes frissítésének megszervezéséhez.

Ha nem kaptam levelet a Nissantól, akkor hogyan ellenőrizhetem, hogy részese-e a járművem egy aktuális kampánynak?
A Nissan egy külön online platformot indított a Takata visszahívási kampánnyal kapcsolatos kérdések számára. Kérjük, kövese az oldal alján található hivatkozást. Az összes többi kampánnyal kapcsolatban, lépjen kapcsolatba a legközelebbi Nissan márkakereskedéssel, ahol azonnal választ kaphat arra, hogy folynak-e kampányok.

Mit várhat a Nissantól, ha Ön is érintett egy visszahívási vagy szervizelési kampányban:

  • Egy ingyenes javítást vagy frissítést, hogy semmi ne lehessen hatással a Nissan járműve által kínált élményre.
  • Csak eredeti Nissan alkatrészeket fogunk használni márkakereskedéseinkben.
  • Az összes javításunkra a normál szervizgarancia vonatkozik.
  • Mindent megteszünk, hogy egy Önnek megfelelő időpontot tudjunk megbeszélni.
  • Az Ön által előnyben részesített módon léphet velünk kapcsolatba: levél, e-mail vagy telefon.
  • Automatikus frissítések a  You+Nissan webhelyen vagy alkalmazásban regisztrált ügyfelek számára.