Nissan JUKE
HAJTÁSLÁNCOK ÖSSZEHASONLÍTÁSA
Nissan JUKE
HAJTÁSLÁNCOK ÖSSZEHASONLÍTÁSA
Nissan JUKE
HAJTÁSLÁNCOK ÖSSZEHASONLÍTÁSA
Nissan JUKE
HAJTÁSLÁNCOK ÖSSZEHASONLÍTÁSA
HYBRID |
BENZIN |
|
---|---|---|
ÜZEMELTETÉS |
Benzinmotorral és elektromos motorral hajtva | Kizárólag benzinmotorral működik |
HOGYAN HAJTJÁK A KEREKEKET? | Vagy elektromos motor, a benzinmmotor vagy a kettő kombinációja | Benzinmotor |
HOGYAN TÖLTŐDIK AZ AKKUMULÁTOR? | Az akkumulátor a benzinmotornak és a regeneratív fékezésnek köszönhetően menet közben is feltöltődik. | Az akkumulátor menet közben töltődik, de nem hajtja az elektromos motort. |
SZÜKSÉGE VAN ÜZEMANYAGRA? | Igen |
Igen |
MILYEN VEZETNI? | Azonnali nyomaték és csendesebb vezetés | Termikus cső |
CO2-KIBOCSÁTÁS | Jelentősen csökkentett károsanyag-kibocsátás | Szabványos károsanyag-kibocsátás |
MENNYI IDEIG FOG AZ AUTÓ 100%-BAN ELEKTROMOS ÜZEMMÓDBAN MŰKÖDNI? | 67%⁽³⁾ | 0% |
HYBRID |
BENZIN |
|
---|---|---|
ÜZEMELTETÉS |
Benzinmotorral és elektromos motorral hajtva | Kizárólag benzinmotorral működik |
HOGYAN HAJTJÁK A KEREKEKET? | Vagy elektromos motor, a benzinmmotor vagy a kettő kombinációja | Benzinmotor |
HOGYAN TÖLTŐDIK AZ AKKUMULÁTOR? | Az akkumulátor a benzinmotornak és a regeneratív fékezésnek köszönhetően menet közben is feltöltődik. | Az akkumulátor menet közben töltődik, de nem hajtja az elektromos motort. |
SZÜKSÉGE VAN ÜZEMANYAGRA? | Igen |
Igen |
MILYEN VEZETNI? | Azonnali nyomaték és csendesebb vezetés | Termikus cső |
CO2-KIBOCSÁTÁS | Jelentősen csökkentett károsanyag-kibocsátás | Szabványos károsanyag-kibocsátás |
MENNYI IDEIG FOG AZ AUTÓ 100%-BAN ELEKTROMOS ÜZEMMÓDBAN MŰKÖDNI? | 67%⁽³⁾ | 0% |
HYBRID |
BENZIN |
|
---|---|---|
ÜZEMELTETÉS |
Benzinmotorral és elektromos motorral hajtva | Kizárólag benzinmotorral működik |
HOGYAN HAJTJÁK A KEREKEKET? | Vagy elektromos motor, a benzinmmotor vagy a kettő kombinációja | Benzinmotor |
HOGYAN TÖLTŐDIK AZ AKKUMULÁTOR? | Az akkumulátor a benzinmotornak és a regeneratív fékezésnek köszönhetően menet közben is feltöltődik. | Az akkumulátor menet közben töltődik, de nem hajtja az elektromos motort. |
SZÜKSÉGE VAN ÜZEMANYAGRA? | Igen |
Igen |
MILYEN VEZETNI? | Azonnali nyomaték és csendesebb vezetés | Termikus cső |
CO2-KIBOCSÁTÁS | Jelentősen csökkentett károsanyag-kibocsátás | Szabványos károsanyag-kibocsátás |
MENNYI IDEIG FOG AZ AUTÓ 100%-BAN ELEKTROMOS ÜZEMMÓDBAN MŰKÖDNI? | 67%⁽³⁾ | 0% |
HYBRID |
BENZIN |
|
---|---|---|
Üzemanyag |
Benzin |
Benzin |
Lökettérfogat |
1,598 |
999 |
Maximális nyomaték, Nm/ fordulat/perc |
148 / 3 600 + 205 / 200 - 1 677 |
200 / 3,000 |
Hajtott kerekek | 2 (elől) | 2 (elől) |
Maximális motorteljesítmény, kW (LE) / fordulat/perc | 105 (143) / 1 677 – 6000 |
84 (114) / 5 000 |
Gyorsulás 0-100 km/h, másodpercben | 10.1 |
10.7 |
Maximális sebesség, km/h | 166 |
180 |
Üzemanyagtartály befogadóképessége | 46 |
46 |
Sebességváltó típusa |
Automata |
Automata vagy manuális |
Hajtáslánc | Hybrid |
Benzin |
HYBRID |
BENZIN |
|
---|---|---|
Üzemanyag |
Benzin |
Benzin |
Lökettérfogat |
1,598 |
999 |
Maximális nyomaték, Nm/ fordulat/perc |
148 / 3 600 + 205 / 200 - 1 677 |
200 / 3,000 |
Hajtott kerekek | 2 (elől) | 2 (elől) |
Maximális motorteljesítmény, kW (LE) / fordulat/perc | 105 (143) / 1 677 – 6000 |
84 (114) / 5 000 |
Gyorsulás 0-100 km/h, másodpercben | 10.1 |
10.7 |
Maximális sebesség, km/h | 166 |
180 |
Üzemanyagtartály befogadóképessége | 46 |
46 |
Sebességváltó típusa |
Automata |
Automata vagy manuális |
Hajtáslánc | Hybrid |
Benzin |
HYBRID |
BENZIN |
|
---|---|---|
Üzemanyag |
Benzin |
Benzin |
Lökettérfogat |
1,598 |
999 |
Maximális nyomaték, Nm/ fordulat/perc |
148 / 3 600 + 205 / 200 - 1 677 |
200 / 3,000 |
Hajtott kerekek | 2 (elől) | 2 (elől) |
Maximális motorteljesítmény, kW (LE) / fordulat/perc | 105 (143) / 1 677 – 6000 |
84 (114) / 5 000 |
Gyorsulás 0-100 km/h, másodpercben | 10.1 |
10.7 |
Maximális sebesség, km/h | 166 |
180 |
Üzemanyagtartály befogadóképessége | 46 |
46 |
Sebességváltó típusa |
Automata |
Automata vagy manuális |
Hajtáslánc | Hybrid |
Benzin |
JOGI INFORMÁCIÓK
¹ Belső tesztadatok alapján. A tényleges eredmények számos tényezőtől függően változhatnak, például az opcionális felszereltségtől, az akkumulátor állapotától, a légkondicionáló használatától, a karbantartástól, a vezetési stílustól és nem technikai tényezőktől, például az időjárási viszonyoktól, a ténylegesen megtett útvonaltól stb. függően.
² Villamosenergia-fogyasztás - Városi környezetben, normál környezetbarát vezetéssel