• A Nissan magyarországi csapata egy olyan limitált szériával állt elő, ami a legjobban közelít a piaci igényekhez
  • A Micrából, Qashqaiból és a X-Trailből készült Tokio változat, és mindhárom modell esetében az adott kategóriában elvárt legfontosabb felszereltségeket tartalmazzák az autók
  • A magas ár-érték arány kialakítása volt a cél. Extra kedvezmény is tartalmaz az ár.
  • A Tokio változatok kizárólag Magyarországon érhetőek el
  • A Tokio elnevezés a cég japánságát hangsúlyozza

 

BUDAPEST-, A Nissan magyarországi csapata egy új ötlettel állt elő. Kiválasztott három modellt: a Micrát, a Qashqait és az X-Trailt. Megnézte, hogy az adott szegmensben melyek azok a felszereltségek, amelyek a legfontosabbak az ügyfelek számára. Például a Micra a kisautó kategóriában található. Ezeknek a vásárlóknak fontos, hogy jól nézzek ki az autó (pl. LED-es nappali menetfény, hátsó tetőspoiler, sportos megjelenés), legyenek benne alapvető kényelmi extrák (pl. klíma, fűtött ülések, elektromos ablakemelők stb.), legyen biztonságos illetve könnyen vezethető (pl. visszagurulás gátló rendszer, intelligens vészfékező rendszer, automata elakadásjelző stb.), ugyanakkor legyen megfizethető. Mindezekkel összhangban a Nissan Micra Tokio limitált széria, fehér színben, 4 800 000 Ft-ért megvásárolható. Az is fontos, hogy ez már egy valós vásárlási ár, nem pedig egy induló változat. A Micra egyébként 5 alkalommal nyerte el a nemzetközi év autója díjat, és a mostani változat nagyot nőtt a korábbi generációkhoz képest.

Hasonló volt a koncepció a Qashqai esetében is. A Qashqai egy alsó-közép kategóriás szabadidő autó (C-SUV). Ez egy nagyon népszerű szegmens jelenleg, de nemcsak a szegmens népszerű, hanem azon belül a Qashqai is: ő volt a Crossover kategória megteremtője. A mai napig több Európai országban piacvezető és több mint 3 millió darab fogyott belőle. Az év második felében érkezik az új generáció (pont a héten kerül bemutatásra: február 18, 11:00, online bemutató), de pont emiatt a kifutó változatból még egy nagyon ’jó vételt’ lehet kihozni. Mindhárom modell esetében, a Tokio limitált széria extra kedvezményt is jelent.

„A Qashqai esetében szintén fontos volt számunkra, hogy olyan felszereltséget tartalmazzon Tokio limitált széria, amit az adott kategóriában a legtöbbre értékelnek az emberek, illetve itt is magas legyen az ár-érték arány.” – mondta Reizer Levente a Nissan PR Managere. A Qashqaiban is benne van nagyon sok kényelmi extra, mint például a fűthető első ülések, automata fényszórók, automata ablaktörlők viszont itt már a vásárlók elvárják automata kétzónás légkondicionálót, az Apple Carplay / Android Auto mobilcsatlakozást és -tükrözést, a tolatókamerát, a parkolószenzort, a közúti táblák felismerése funkciót, vagy nagyméretű (17”) alufelniket – a teljesség igénye nélkül. A Tokio limitált széria egyébként a népszerű 4 hengeres 140 lóerős motorral érkezik, ami egy kiváló erőforrás, nagyon jó sajtó visszhangot kapott Európában és a konszern több tagja, de még a Daimler is használja.

A harmadik modell az X-Trail, amelynél leginkább találó a Tokio elnevezés, ugyanis Japánban gyártja a Nissan. Az X-Trail szegmense, a D-SUV (felső-közép kategóriás szabadidő autó), szintén népszerű Magyarországon. Itt a vásárlók még több felszereltséget várnak el. Itt is megjelennek az olyan extrák mint a telefontükrözés, a közlekedési táblák felismerése vagy a parkolóradar, viszont a parkolókamera már 360°-os, a multimédiás rendszer már beépített navigációval is rendelkezik, az alufelnik pedig már 18”-esek, sőt a csomagtérajtó kéz-nélkül is nyitható – sok egyéb más extra mellett. A motor is egy erősebb, 160 LE-s változat, és fejlett duplakuplungos váltóval kínálja a cég. Az X-Trailnek még egy előnye lehet, hogy 7 személyes verzió is elérhető. Mindhárom autó alapból fehér színű (ez messze a legnépszerűbb szín), de a Qashqai és az X-Trail esetében a gyöngyházfehér felárt is tartalmazza az ár. A Tokio változat az X-Trailből 9 900 000 Ft, az Qashqaiból pedig 7 300 000 Ft. Az árak mindhárom modell már tartalmazzák az extra kedvezményt, és remélhetőleg nemcsak az importőr, de a vásárlók is úgy ítélik majd meg, hogy jól illeszkednek a magyar vevők igényeihez.