Nissan X-Trail N-Trek: új kialakítás, a kalandvágyó családoknak
2024. 04. 30.
- Szemet gyönyörködtető megjelenést kapott az X-Trail új verziója
- A vízálló kárpitozás az aggodalmak elkerülése érdekében
- Elérhető az e-4ORCE meghajtással, a Nissan egyedi, elektromosított összkerékhajtású technológiájával, mely minden körülmények között magabiztos tapadást biztosít, hogy az ügyfelek „bemocskolhassák magukat”
Párizs, Franciaország (2024.04.30.) A Nissan ikonikus családi SUV-ja újabb lépést tesz a vadonba az N-Trek változat bevezetésével, mellyel a kalandvágyóbb és merészebb családokat célozza meg.
Az X-Trail kínálatának legújabb tagja az N-Trek nevet kapta, amely hűen tükrözi a jármű természetjárás ihlette jellegét, és egyben az elektromosított összkerékhajtású kalandozások következő szintjére emeli ezt a közkedvelt modellt.
Az X-Trail N-Trek olyan külső jegyekkel rendelkezik, amelyek nem túlzó, de mégis egyedi robusztusságot kölcsönöznek a járműnek. Szemből a V-alakú hűtőrács sötét fényezése fogja elcsábítani a tekintetünket, mely az X-Trail többi verziójánál krómozott fényezést kap.
Az első- és hátsó lökhárító alsó része fegyverszürke színt kapott, míg az oldalsó visszapillantó tükrök fekete színűek lettek. Az új LED-es ködlámpákat beépítették, az első lökhárító alsó részébe.
A külső fényezések széles választéka várja, az X-Trail N-Trek vásárlókat, köztük a metál-fényezésű sötétszürke és pezsgő ezüst, valamint a gyöngyházfényezésű gyöngyház fehér, fekete és kerámia szürke színek. A gyöngyház fehér, pezsgő ezüst és a kerámia szürke fényezések kétszínű kivitelben is rendelhetőek, fekete tetővel.
Összességében az X-Trail N-Trek különleges formatervezési részleteinek együttes hatása egy olyan összkerékhajtású családi jármű benyomását kelti, amely céltudatos és kiegyensúlyozott, akár nehéz terepről, akár közútról legyen szó.
Belül vízálló kárpitozás vár ránk, ami jól idomul, az N-Trek kalandvágyó tulajdonosaihoz, akik esőben, hóban, szélben is a szabadban sportolnak, és így nem kell aggódniuk többé az üléshuzatok kényessége miatt.
Az ellenálló belső tér kialakítása mellé, kifejezetten az X-Trail N-Trek-hez kialakított kiegészítő csomag is rendelhető, melyben megtalálható a gumiszőnyeg készlet és egy megfordítható csomagtér tálca is.
Az X-Trail új, N-Trek verziója, a Nissan ikonikus SUV modelljének új dimenzióját hozza el. Az autót a Nissan úttörő e-POWER rendszerével vértezték fel, ami egy változó sűrítésű 1,5 literes, hatékony, turbós, 3 hengeres motort használ az elektromos áram termelésére, és az akkumulátor töltésére, míg a kerekeket elektromotor hajtja. A minden körülmények között maximális kiegyensúlyozottság és biztonság érdekében pedig a fejlett e-4ORCE összkerékhajtási rendszert használják. Ez a rendszer két elektromotorból áll – egy a hátsó, egy pedig az első tengelyen –, melyek másodpercenként tízezerszer tudják megváltoztatni a kifejtett erőt, hogy elérjék a megfelelő stabilitást és tapadást.
Mindent egybevetve az X-Trail e-POWER hajtáslánca a tisztán elektromos járművekre emlékeztető sima, zökkenőmentes vezetést nyújtja, és magabiztosan képes megbirkózni a kihívást jelentő körülményekkel akár terepről, akár közútról legyen szó, mindezt úgy, hogy a vezetőnek nem kell törődnie az autó akkumulátorának feltöltésével.
Az új N-Trek verzió tökéletes társa lehet azoknak a kalandvágyó családoknak, akik élményekkel teli utakon szeretnének túllépni saját határaikon, és amit ezzel, a teljesen elektromosított, összkerékhajtású, hétüléses SUV-val most meg is tehetnek!
Arnaud Charpentier, termékstratégiáért és mobilitásért felelős alelnöke (Nissan Európa, Közel-Kelet, Afrika, India és Óceánia) kifejtette: “Az X-Trail N-Trek fejlesztését, egy egyszerű mottóval indítottuk: „Legyünk piszkosak”. Ez az X-Trail vásárlók egy alapvető csoportjának szellemiségét ragadja meg, akik szeretik a kalandot, a természetet, és járművüket arra szeretnék használni, hogy együtt élvezzék a közös időt és a kalandokat. Az X-Trail N-Trek-et kimondottan nekik találták ki. Feltűnő megjelenését, az egyedi N-Trek külső dizájnjának, az új, vízálló belsőnek, valamint a szemrevaló, kéttónusú fényezéseknek köszönheti. Ezek mind-mind fontos részei a képletnek. Így várnak ránk az „elektromosított” kalandok, az úttörő e-POWER és az e-4ORCE technológiának köszönhetően.”
Nissan X-Trail – Európa Régió | e-POWER | e-POWER | e-POWER | 1.5l VC-TMild-Hybrid | 1.5l VC-TMild-Hybrid |
Ülések | 5 | 5 | 7 | 5 | 7 |
Meghajtott kerekek | 2wd | e-4ORCE 4wd | e-4ORCE 4wd | 2wd | 2wd |
Maximum teljesítmény (kW / PS) | 150 / 204 | 157 / 213 | 157 / 213 | 120 / 163 | 120 / 163 |
Maximum nyomaték (Nm) | 330 | FR 330 + RR 195 | FR 330 + RR 195 | 300 | 300 |
Kombinált WLTP CO2 kibocsátás (g / km) | 131 – 134 | 143 - 145 | 146 - 148 | 161 - 164 | 164 - 166 |
Kombinált WLTP CO2 üzemanyag-fogyasztás (l / 100 km) |
5,8 - 5,9 | 6,3 - 6,4 | 6,4 - 6,5 | 7,1 - 7,2 | 7,2 - 7,4 |
Végsebesség (km/h) | 170 | 180 | 180 | 200 | 200 |
0-100 km/h (mp) | 8,0 | 7,0 | 7,2 | 9,6 | 9,6 |