Covid-19 Információk
A jelenlegi helyzetben számunkra továbbra is az ügyfelek és munkatársak biztonsága, egészsége a legfontosabb. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy magas szintű szolgáltatást nyújtsunk ügyfeleink számára, ezért szeretnénk Önöket tájékoztatni a leggyakrabban felmerülő, alábbi témakörökben. További kérdések esetén, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat vagy kereskedőjét!
SZERVIZ
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Nissan Márkaszervizeink a korábban megszokott, normál nyitvatartási rend szerint, magas fokú szakértelemmel és professzionális kiszolgálással várják Önöket.
Bármilyen karbantartási vagy javítási munkával kapcsolatban, kérjük további információért preferáltan először telefonon vagy emailben vegyék fel a kapcsolatot bármelyik Nissan Márkaszervizzel.
Amennyiben problémát észlel Nissan gépjárművével kapcsolatban, kérjük haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot Márkaszervizeink valamelyikével.
A Nissan kiemelten kezeli mind az Ügyfelek, mind a Márkakereskedésekben dolgozó kollégák biztonságát: munkatársaink fokozott figyelmet fordítanak a higiéniai előírások betartására. Szervizeinkben továbbra is nagyon fontos a tisztaság megőrzése, melyet a már évekkel ezelőtt bevezetett kormány-, váltógomb- és ülésvédő fóliák is elősegítenek, emellett Szervizeinkben kollégáinknak és Ügyfeleinknek is kötelező a maszkviselés.
Kérjük, Önök is járjanak el körültekintően, ügyeiket egyedül intézzék, tartsák a megfelelő távolságot, minden esetben használjanak maszkot és a kihelyezett kézfertőtlenítőt.
ÚJ AUTÓ ÉRTÉKESÍTÉS
Az új autó értékesítés szolgáltatás elérhetősége március 8. és 22. között kereskedésenként eltérő lehet; további információkért, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Márkakereskedőjével vagy a Hello Nissan csapatával.
Bármilyen kérdése van modelljeinkkel vagy készletautóinkkal kapcsolatban, készséggel adunk e-mailben vagy telefonon is tájékoztatást. Keresse a Hello Nissan csapatát és segítünk!
Hello Nissan
Telefonszám: 06-80-333-888
Nemzetközi hívószám: +36 1 371 54 93
Telefonos ügyfélszolgálatunk nyitvatartása:
hétfőtől péntekig 9:00–17:00
Újautó-tanácsadás: Kapcsolatelvétel kérése
E-mail: ugyfelszolgalat@nissan.hu
- Extra szolgáltatásunk, az online bemutató továbbra is igénybe vehető, melynek során otthona kényelméből az ismert videóhívó alkalmazások (Facetime, Messenger, Skype) segítségével mutatjuk be Önnek a kiválasztott modellt. Kérjen időpontot virtuális szalonlátogatásra az alábbi űrlap kitöltésével:
Online márkakereskedések
Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban további kérdése van, forduljon bizalommal Márkakereskedéséhez vagy a Hello Nissan csapatához!
Számunkra továbbra is vásárlóink és munkatársaink biztonsága a legfontosabb, így kérjük Önök is tartsák be az előírásokat!
Köszönjük együttműködésüket!